BUMP IN THE ROAD

 
Japp, vad säger man? Bump in the road på bloggen, haha...
Har faktiskt inte haft ork, lust eller något att skriva på bloggen just pga min bloggdesign är så fruktansvärd och jag har dessutom knappt haft något att skriva om. Går runt i samma vanor hela tiden vilket är otroligt skönt, faktiskt. Rutiner är bra. 
Så, vad händer i Ebbas liv då? (frågar ingen ever)
Jag skriver låtar, njuter av höstvädret, får inte läxor än, spenderar tid med vänner och pojkvän och bara njuter mest. Klagar absolut inte.
 
Om någon är någorlunda bra på detta med bloggdesigner, snälla hör av er eller nåt, är så trött på min att jag har mitt namn som header, NAMN. Illa.
 

Kommentarer
Postat av: Miley Ray Cyrus Sweden

Hejsan! Är du ett fan av den amerikanska sångaren och skådespelaren Demi Lovato? Då kanske du skulle tycka om min nystartade blogg om henne! Där hittar du all information och dom senaste nyheterna, du hittar bloggen på: http://demilovatosweden.webblogg.se/

Ha en fortast trevlig dag! :)

2013-10-11 @ 22:50:42
URL: http://mileyraycyrussweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0