Just in case she makes the mistakes that I did

 
Tuff vecka framför mig.
Igår (SÖNDAG?!?!?) var jag på skolan för vi singsongare hade konsert. Kan inte säga att det gick bra för min del då jag delvis tappade bort trumkompet, spelade fel på gitarren och det blev tempoökning så jag tappade bort mig på basen och spelade fel på pianot... Aja, inte mer och säga om det.
Känns alltså som tisdag idag nu för var i skolan igår, men så är det ju inte. Har idag haft mattekompletering (ingen mer matte igen ever förutom nationella), nationella i engelska och sådär. Kom hem och städade, tvättade osv. 
Imorgon har jag nationella i matte mellan 14.00-18.30, mmm kul. Sen onsdag är det terminsprov i sång, ingen press alls (skoja).
 
Hoppas på att kunna uppdatera i veckans slut när jag knappt har något att göra. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0