Take my breath away

 
Vill bara ha sommar nu, inga läxor, ingen ångest, inga problem. Bara kunna leva fullt ut. Behöver sommaren mer än något annat nu!
Skulle idag haft ett svenskatal som jag haft ångest över i två dagar nu som resulterat i dålig sömn osv, men så blir det inte ens av? Blev riktigt upprörd.
Kvällen blev ändå ganska bra. Har slappat bara, köpt en yogamatta och en pilatesboll så imorgon ska tränas och äntligen ska jag komma igång! Ska även iväg på öppet hus på ett gym här i lilla byn nu i helgen! Längtar!
Ska spela lite gitarr nu, kramis

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-31 @ 13:13:03
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Ellen

Jättefin blogg :)
Jag har en blogg där jag uppdaterar och skriver om One Direction, kika gärna in om du vill :)
Kram <3

2013-02-02 @ 18:10:43
URL: http://aboutonedirectionn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0