"Jag är kär i dig och du i han och han i kokain"

 
en av alla miljoner bilder från mig och min babe i London!
 

Började dagen med te och läxor, eller snarare läxa. Har suttit med en och samma uppsats från 11 imorse tills halv nio ikväll. Lite segt. Men lyckades även göra en och 1/2 läxa till så det är helt okej ändå.
Har haft en bra helg; var och kollade på min duktiga klasskompis som spelade på Spinnrocken i fredags, extremt bra! Sedan sov Wilma över tills lördagen, hon åkte hem tidigt och jag stack iväg en sväng till Jonte med några vänner. Länge sedan jag träffade dem så det var riktigt kul!
 
Imorgon har vi profildag i skolan, vilket för min del innebär att jag ska hänga i en studio om jag förstått allt rätt. Trevligt! Slutar dock 17.10, inte lika kul men.
 
Hoppas ni alla har haft en fin helg och att ni inte haft för mycket söndagsångest idag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0