It started with a whisper and that was when I kissed her

gammal bild på mig och min pingla!
 

Hade ett jättefint nyår med massa härliga vänner, kunde inte varit bättre!
Har sedan dess inte gjort mycket egentligen, hängt lite med vänner och sådär, träffat min fru på bilden igen vilket var helt underbart! Saknat henne så mycket!
Imorgon (eller idag, beroende på hur man ser det) börjar jag skolan igen. Vill inte, vill dit för att träffa alla vänner igen men vill absolut inte ha läxorna, hatarhatarhatar dem av hela mitt hjärta. Usch.
Ska bara plugga imorgon, kanske träna lite. Har prövat lite olika övningar på youtube så har rätt ont i kroppen nu, de funkar väldigt bra faktiskt!
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0