Ten hours is too much time to think, I wrote a song I'd never sing

 
Det är rätt mycket på gång just nu.
Skolan, fritiden, musiken, jag. hinner. inte. med.
Allt går så fruktansvärt fort och på senaste tiden har jag gjort både sjukt bra och riktigt dåliga val, som jag ångrar och som jag önskar jag gjort tidigare. Jag utvecklas mentalt fruktansvärt mycket nu under gymnasiet, inser saker och ting jag var blind för tidigare. Det känns konstigt, obekant, att inte vara den jag var under högstadiet, som inte riktigt var jag. 
Gymnasiet är helt klart nytt, fortfarande efter ett halvt år. Kommer aldrig riktigt vänja mig, då det händer nya grejer varje dag, men jag trivs som aldrig förr! Är så glad över att jag hamnade där jag hamnade och hittade så himla fina vänner. 
 
Så detta till er 97:or som nu väljer gymnasium - välj något ni tycker är KUL. Gå inte naturnatur för att bästa vännen gör det, ni kommer ha kvar varandra ändå. Välj inte samsam för att du bara vill få det överstökat. Tycker du att foto är lite kul, välj något med fotoinriktning. Tycker du om sång, välj det! Allt blir så mycket lättare och roligare om man går något man tycker om att göra!
Att välja sångwriting var nog det bästa valet jag gjort hitils. Som sagt, trivs jag något så fruktansvärt bra och vi har alltid så roligt!
 
Ville bara säga detta till er alla, kram på er!
 
Och om du ska välja gymnasium i år, får du gärna kommentera vad du ska gå och varför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0