People help the people

 
Fick bli en bild från i sommras, minns denna kväll så tydligt haha!
 
Hoppas ni alla haft en bra helg, för det har jag! Lyckades dock halka på asfalt igårkväll och drog i knäet vilket resulterade i ett väldigt djupt rivsår och lite smågrus på det. Då jag inte var hemma försökte jag tvätta rent det så gott det gick och plåstra om det men det gick inte jättebra såg vi nu när pappa gjorde rent ordentligt. Så nu ska jag till skolsköterskan imorgon så ska hon få titta på det och se om vi måste göra något eller bara låta det vara. Uh. Varför så typiskt mig?
 
Ska nu skriva en historiagrej till imorgon innan jag äntligen går och lägger mig! Som jag längtat!
Ha en bra vecka nu, people! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0