I'm dying to get away

mina bebos från nyårsafton!
 

Sitter i skrivande stund och väntar på att mina scones ska bli klara - har varit lite överambitiös och bakat både scones och kladdkaka, förstår inte ens hur jag orkar.
Har haft Nisse sovandes här från igår, har nog inte skrattat så mycket på flera månader, skrattade så jag grät flera gånger, helt underbart! 
Vid ett ungefär åkte jag in till Södertälje och mötte upp en killkompis, vi gick och fika och pratade lite om allt vilket var både välbehövligt och roligt! 
Har annars inte gjort mer, men det hinns nog med ett och annat ikväll också! Ska försöka plugga lite tror jag så att jag inte sitter med allt på söndag, skulle bli förjävligt jobbigt så.
 
Nu börjar nog sconesen bli klara, ha ett fint lov mina vänner för det ska jag ha! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0