I don't need no doctor

 
Håller på att öva in min musikallåt, helsike vad segt det går men har lyckats komma ihåg texten hitils! Ska alltså sjunga Roxie från musikalen Chicago, haha...
Har idag haft musikteoriprov (segt som sjutton) samt extramatte vilket innebar att jag åkte i från skolan 18.00. Usch! Annars har det varit en fin dag!
 
Hela veckan har hitils varit väldigt bra, bättre än bra, och jag hoppas bara på att den ska bli bättre! Alla hjärtans dag på torsdag (ida jag ska köpa en ros för 5kr i caféet till dig), förmodligen leka med vänner på fredag och iväg på konsertgrej på lördag! Hur underbart, älskar att få vara med människor som man blir glad av!
 
Nu måste jag dock gå och sova för att överhuvud taget orka upp imorgon. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0