End of summer

inga bilder i detta inlägg då jag inte pallar överföra från mobilen just nu, haha...
 

Nu är sommaren slut. Iallafall för de flesta. 
Jag har trots allt en dag kvar och mycket ska hinnas med.
Gym, städning, fix inför skolstart helt enkelt.
Haft en uppochner sommar, men för det mesta har den varit fin. Har fått fina minnen denna sommar att dela med mina närmsta vänner, vilket är vad sommaren går ut på, eller hur?
Men sommaren är ju inte över för varken mig eller Becca, då vi åker utomlands i påsk! Så lite extra sommar får vi ju..?
Hursomhelst, med skolstart innebär det också bloggstart, så det är dags för mig att ta tag i bloggen igen.
 
Hoppas ni (få) läsare finns kvar, så hörs vi snart igen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0