Pallar inte

 
Vill bara tillbaka till sommaren då det inte är skola eller läxor eller skiiiiit. Åh.
Sista dagen på påsklovet var idag, gjorde inget vettigt alls. Blir irriterad på mig själv när jag säger åt mig att göra saker fast jag inte gör dem.
Måndagmorgon känns ju lockande, inte. 
Enda jag vill nu är att det ska bli torsdag för då är det sång och det blir kul, sen är det fredag (dvs matteprov men) och sen skippar jag sista lektionen och åker till NORRKÖPING. Är så sjukt taggad på att träffa både Mandiz och Sara, gryyyyymt.
 
Dags att sova nu, godnatt (nej).

Kommentarer
Postat av: Emma

Stolt fotograf, Fuck yeah

2013-05-05 @ 09:52:21
Postat av: Emma

Stolt fotograf, Fuck yeah

2013-05-05 @ 09:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0