Wait, don't tell me you're in love

 
Det är helt sjukt jobbigt med alla läxor just nu.

Ni anar inte - gymnasiet är ett helvete på läxfronten. Allt är jättekul förutom just det. Det blir så mycket, så mycket prov och småprov i alla olika ämnen. 
Därför, hoppas jag att ni förstår när jag säger att jag kommer ta en paus från mitt bloggande, för detta fungerar inte längre, inget alls. Måste ta mig i kragen och göra något åt saker och ting. Usch.
Är glad att jag har mina nya fina vänner i skolan - de är så underbara hela bunten. 
Saknar mina gamla vänner. Flera av dem har jag redan tappat kontakten med, inte helt men väldigt mycket jämfört med hur det var tidigare. Suger. Saknar dem så det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0