CONOR MAYNARD TÄVLING, TREA!

 
Denna kommentar fick jag imorse och skrek riktigt jävla högt när jag läste den nyss!
Modebloggaren Hanna hade en tävling där man kunde vinna 1, en resa till london och se Conor maynard live, eller 2 och 3, vinna ett signerat album och en Vegas Girl tröja.
Tävlingen gick ut på att sätta ihop sin bästa outfit som man skulle vilja ha på sig i London, och jag gjorde det då jag har varit ett fan av Conor sedan han började lägga upp videos. Jag satte ihop en outfit som jag personligen tyckte var sådär halvfin och skrev massa motiveringar. Och det gick ju jävligt bra! Av ca 300 personer så kom JAG trea!!! hur lycklig som helst nu då detta också varit en jävligt bra dag i allmänhet!
Så nu sitter jag hemma med tårar i ögonen av lycka och väntar på att mitt album och min tröja ska komma i posten. BÄSTA.
 
Här är outfiten som jag postade:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0