Segt

 
Har helt glömt bort bloggen iprincip då mycket annat kommit i vägen.
 

Var i London med mami, helt underbart fint var det där! Gjorde standardsakerna ni vet, shoppa, london eye, big ben, madame tussaud's.. Träffade även världens finaste Jasmine där vilket var superkul!
 
Kom hem från London, var hemma ett dygn innan Amanda kom hit! Åh, har inte träffat henne sedan Augusti så det var fruktansvärt roligt att få träffa henne igen!!! Fick skrattkramper i magen hela tiden på kvällen!
 
Annars har det varit rätt mycket i skolan och det är där och på gymmet jag lägger all min energi nu. Jag orkar verkligen inte mycket just nu, det blir för mycket då. Men jag är glad!
 
Ska nu fortsätta mysa i mitt rum och dricka te, sedan se något avsnitt på Vampire och hoppas att jag inte somnar. Är förövrigt ledig imorgon, hur nice?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0