No one ever makes me feel like you do when you smile baby tell me how to make this right

 
Hej vänner!
Händelserik helg och vecka med läxor och vänner och massa annat. 
Tänkte bara titta in och säga hej typ. 
 
Ska ha ljudteknikstenta imorgon och jag kan ju helt klart säga att jag inte kan ett piss. Hur ska man ens kunna printa in något sådant här i huvudet liksom? Vad är skillnaden på AUX1 och AUX2 och vad gör de ens? PRECIS. Känner att detta inte kommer bli det bästa men okej. Jag har faktiskt verkligen försökt pluggat denna gång men det. fastnar. inte. i. huvudet.  Hemskt.
 
Annars då, har sovit hos Paul med Stina och Wilma då han fyllde år, det var väldigt fint. Satt mest och snackade hela natten och hade det allmänt bra. Sov typ tre-fyra timmar så just nu är jag efter ett långt bad plus lite plugg på det, helt död. Ska alltså borsta tänderna och sova nu.
 
Hoppas ni alla har haft en rolig helg och inte söp ner er för mycket. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0