Packad och redo!

NU KÖR VI.
Skoja.
Nämen, imorgon drar jag till Idre med kanske Sveriges bästa klass! Det ska verkligen bli fruktansvärt kul, om inte annat att bara komma bort ifrån denna håla ett tag, och ge sig ut på lite äventyr!
Vet dock inte hur bloggningen från mobilen kommer vara, beror på hur mycket pengar jag har på den, samt om det finns internet däruppe.
Hursomhelst, bussen åker tio imorgon bitti så det blir att gå upp sju för att fixa sig och massa, packa klart det sista osv. Härligt!
Annars idag då, riktigt seg och trött dag. Packat, köpt godis på ica (har haft en riktigt ful-dag och så möter man typ alla man känner, kulkul..), packat mer, lagat mat x2, fått halvt sockerbrist, packat ännu mer... Ja, typ standarden. Är dock lite kluven ifall jag ska ta med One Piecen eller inte... För den tar typ en egen väska, och har jag inte OnePiecen så slitter jag en extra väska? Värt det?
Nä.
Tror den får följa med ändå, man kan alltid behöva extra-space när man ska hem sen!
nu ska jag kolla på film eller något tror jag, fråga inte vad jag ska se för det vet jag inte. Kollade btw på Breaking Dawn igår (fett efter lalala) och säger bara: le cry. Satt och böla mig igenom hela filmen typ. Riktigt bra var den.
ADIOS, ska försöka uppdatera @ le buss imorgon.
NU KÖR VI!!!
Lagom fuckad bild men de kör vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0