Nästan iallafall...

arkivbild

Var som sagt ute och sprang förut... typ.
Efter halva vägen kände jag att jogging är fan inte min grej, så jag powerwalkade hela vägen hem istället, mycket mer värt! Värker tamigfasen lite i vaderna ändå... Lolz.
Nu ska jag kolla på Den Sista Dokusåpan, den är fan asrolig, sen ska jag borsta håret, tänderna, sova. Har faktiskt börjat skriva på engelskan nu, so:n är så pissigt svår så den får jag ta itu med på torsdag. Hinner inte imorgon då jag ska på musikproduktion, ÄNTLIGEN. Har saknat det så fruktansvärt mycket, och alla som går där med. Ska bli kul att se hur långt de kommit. Har jag tur kanske jag får låna hem datorn också, så jag kan göra lite hemma!

Nu ska jag fixa lite, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0