Har inte ens haft tid

Hallå i stugan, minns ni mig? Ja, jag är tjejen med krulligt hår som suger på att blogga, typ.
Nejmen.
Jag har haft prov varenda dag denna vecka, förutom i måndags!
Tisdag, engelskaprov och matteprov.
Onsdag, soprov, fick ett hemprov.
Torsdag, No-prov.
Fredag, Lämna in hemprov plus träna sång till intagningsprov.
Sen plus lite läxor utöver det. Har också ett prov på måndag, för jag fick omprov i första världskriget (uhuhuh) och sådära...
Nästa vecka för mig:
MÅNDAG: Omprov i So. Träna sång till intagningsprov.
TISDAG: INTAGNINGSPROV PÅ WENDELA HEBBE!!!!!!! PANIK.
ONSDAG: nationellt prov i biologi (!!!)
TORSDAG: INTAGNINGSPROV KULTURAMA!!!!
FREDAG: Drar till Odenplan och tar bort stygnen i foten! YES SIR!
LÖRDAG: Packa till......
SÖNDAG: DRAR TILL IDRE 4 DAGAR MED VÄRLDENS BÄSTA KLASS OKEJ? <3<3<3
Ja, är rätt glad ändå. Skönt att ha nästa vecka över sen också, dra iväg på en välbehövd paus. Däruppe ska vi bara göra muntliga nationella i engelska, annars är det soft <3
Sen i helgen har jag rätt späckat också. Sång x2 imorgon, plus lämna kakor, sen lördag ska jag vara med Ebba tror jag, plus lämna kakor och plugga, söndag ska jag hjälpa Becca med hennes intagningsprov med foton, så hon ska ta liten bilder på mig så jag ska med andra ord leka modell, eller något sånt. Typ.
NU är jag iallafall klar med hemprovet. Får jag IG så får jag, jag har iallafall gjort så bra jag kunde. Hah.
Ska gå och lägga mig snart tror jag, är skittrött. Sen imorgon vet jag också att Jasmine kommer hit föressten. Ehe.
Pusshej!
Långt inlägg, märkte jag nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0