chillin'

Tjafan!
Sitter här och är rätt trött nu faktiskt.
Vill göra om i mitt rum so bad nu, känner att jag vill ha nytt skrivbord, ny garderob, tapeter... allt typ. Åh.
Så, vad jag ska göra ikväll är att spela sims och designa ett ungefärligt rum som jag vill ha! Får se hur det går haha..
Sedan så får man såklart inte att glömma att vrida fram klockan. Lite deprimerande att man inte får sova lika länge som förut dock...
Har i allmänhet haft en kall men rolig dag, lite missförstånd som förhoppningsvis är lösta nu osv. Snackat med bästa, fått ur mig fett pinsamma saker jag inte vet vad jag ska göra åt. Panik. Har inte sagt det till någon, KAN inte säga det. För det är bara hemskt, liksom.
Imorgon ska jag skriva en låt som ska vara klar på måndag, le panik igen, måste även öva in en annan som ska spelas upp. Är nämnligen intagningsprov på RYTMUS på måndag. Viktigaste provet ever. Och nervositet är inte bra alls för min mage då den bestämmer sig för att fucka upp sig osv, vilket gör att jag har jätteont i magen i flera timmar tills jag kommer hem. INTE OK.
Nu ska jag spela sims dock.
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0