Städryck, Youngblood och te.


Visste att det var dags att städa mitt rum, men vad jag gör är att möblera och hålla på så nu kan man säga att mitt rum är snyggare än någonsin. Nya posters, smycken som finns på ett ställe, gitarren plus piano... Love this. Känns som att rummet är större nu, förut stod ju skrivbordet mitt i rummet liksom.
Hursomhelst, jag har under hela dagen (mellan ca halv tolv och nu) lyssnat på Youngblood under repeat, kan inte sluta. Sjunger med i varenda låt osv, har det bra. Så just nu har jag lite ont i halsen efter all sång, så jag sitter och dricker något starkt örtte vi hade hemma, vet inte vad det var men skumt som sjutton smakar det!
Nu ska jag skriva engelskan så man iallafall är klar med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0