Seg

Oldie

Sitter och är väldigt seg, lite trött men hungrig. Ska nog äta något.
Har kollat lite videos och sådär på olika modegrejer, är jätteinspirerad just nu så nu har jag planer, ska ni veta! Tänker inte avslöja något än, ni får vänta och se bara!
Tränade för typ första gången på hundra år idag, kändes trögt i början men kul var det! Trots att fotboll inte alls är min grej, gick det bra.
Gick efter skolan till ica, köpte juice, frukt och turkisk yoghurt, kände mig nyttig när jag sedan gick hem och drack te och käkade yoghurten plus all frukt! SÅ GOTT!
Mycket intressant för er att veta, ja.
Om ni föressten vill veta något mer ointressant i mitt liv kan ni följa mig på twitter där jag heter @korallrosa, det är bara att checka in!

Nu ska jag kolla den sista dokusåpan. ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0