Lugn, rolig och grym dag!

HEJ gammal bild? Sen i sommras osvosv...

Mamma har haft lite kalas idag för hon fyller år imorgon! Så släkten kom hit runt halv sex och firade, plus Jasmine då. Käkade gott, fikade lite. Kämpade med att få så mycket gillningar på en bild så att jag kunde få spela Harry Styles i One Direction Flashmoben i sommar!
Sen vid åtta kollade vi på Kvällen är din, BARA för att få se 1D. Grinade lite, skrek med Jasmine och släkten tyckte typ vi var dumma i huvudet.
Efter det insåg vi att jag vunnit tävlingen också, så i sommar ska jag spela Harry i en svensk flashmob! Vet ni hur satans glad jag blev eller?!
Kollade på film efter det, och Jasmine drog vid typ halv tolv. Riktigt härlig dag idag!
Nu blir det att sova gott osv! Godnatt!
(gjode btw en ny header, vad tycks?)

Kommentarer
Postat av: Josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-16 @ 15:21:29
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0