Kasst

Känns som om jag haft VÄLDIGT positiva rubriker senaste tiden... SKOJA.
Hade nationella i engelska idag, gick helt okej, förutom det faktum att jag trodde jag skulle spy under hela tiden... Vettefasen vad som händer just nu, men okej.
Fick ont i magen som fasen, på vippen till att spy och sånadär härliga känslor. Så jag gick hem tidigare, efter nationella så att säga. Blev lite förbannad, tänker inte gå in på detaljer men jag är fortfarande RIKTIGT upprörd.
Kom hem, och ganska direkt kräktes jag. Inte mysigt alls. Sedan dess har jag legat i soffan och sölat, inte velat göra ett skit. Vet inte om det blir att vara hemma imorgon, det är ju dendär 48 timmars regeln oftast..
Har fixat mammas iPad nu också, som var hennes födelsedagspresent. Så nu ligger den och laddas osv.
Nu ska jag kolla vidare på MTV innan jag... öh... jag vet inte.
Mår fortfarande illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0