You said I'm never gonna go there, I'll never be that good, but honestly baby we both know you should



Drog hem direkt efter skolan idag, bakade scones och pluggade franska och skrev låttext. Utmärkt kombination!
Har även suttit och tänkt över gymnasievalen. Är sjuukt taggad inför att gå på Nacka, men jag tänker även söka in på Rytmus (sveriges bästa musikgymnasium typ) för att se hur långt jag kan gå, trots att jag vet att jag inte kommer komma in.

Saknar förresten att vara med mina fina vänner såhär spontant, känns som jag har tappat det sociala.. Jävla skit. Får seriöst ta och planera väärsta tacokvällen snart. Så vad gör alla nästa helg?

However, dagen i allmänhet. Tråkdag i skolan, vännerna piggade dock upp den med en hel del skratt, har dagdrömt på tok för mycket och bara slösat bort min tid.

Nu är klockan straxt över tio och jag BORDE sova men pressen inför franskaprovet imorgon är stor. ÅNGEST.
Kan ändå inte somna på kvällarna eftersom jag ligger och drömmer om min vackra kärlek Liam Payne... Seriöst nu, det börjar bli allvarligt! Får hjärtklappning av denna man, gah.

Tänker nog ladda upp en till dagfördag grej innan jag stänger ner detta.
PEACE.

Angående rubriken så är det en rad ifrån min senaste låt (wowza, skrytsamt?) bara så ni vet. SÅ DET ÄR INTE COPYRIGHTS PÅ DEN VAVA. Fråga först, baha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0