Leaving on monday morning


Saknar bruna ben, vamt väder och heta stränder <3


Tjotjabatjena!

Ska snart gå och sminka mig/ fixa håret, alltid samma tråkigheter. Måste lära mig att göra nåt nytt med håret, ser på tok för tråkigt ut nu för tiden!
Senare ska jag träffa A, sedan får vi se om jag drar och träffar Jonte, Sladden, Becca och Nisse en kvart eller så innan jag flyger på en buss till musikproduktionen. Ska nämligen ha musikproduktion i typ 2 timmar vad jag fattat det som? ahaha, asnice iaf. Ska då försöka spela in min låt som Emma envisats med, suck..

HOWEVER.. så glömde jag vad jag skulle säga. EHE PUSS.

Ha en jättebra dag så ska vi se om jag uppdaterar senare ikväll när jag kommer hem. Kan ju vara vaken ett långt tag eftersom jag har STUDIEDAG. Hihi.

Lovelovelove xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0