I think I love you better now


arkivbild

Hej där!

Ska snart ta och städa upp i mitt rum innan jag tränar lite med min brors vikter samt situps-bräda, typ! Ska efter det sedan duscha, kanske snacka lite med någon kompis eller något, vem vet?

Som ni ser har jag ändrat designen, dock är den bara tillfällig. Var så galet trött på min förra som inte ens var min egen. Uh.

Dagen i allmänhet; spelade Betapet med Becca, pluggade, spelade mer, läste, spelade, lagade mat, åt, och kastade mig ner här. Jo juste, för jag har ju studiedag, hihi! Lagom glad tjej.

Nej nu måste jag plocka i rummet innan mami och papi blir sura på mig, haha!

Skriver mera imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0